Etusivu / Palvelut / Tekniset palvelut / Simpeleen Lämpö Oy / Jakelukeskeytykset

 M-Real_2.jpg

Jakelukeskeytykset

Kaukolämmön jakelukeskeytykset

Löydät tältä sivulta tietoja kaukolämmön suunnitelluista jakelukeskeytyksistä

Jotta voimme varmistaa asiakkaillemme luotettavan lämmön toimituksen, uudistamme ja korjaamme kaukolämpöverkostoa säännöllisesti. Siksi saatamme joutua keskeyttämään kaukolämmön jakelun tilapäisesti verkoston muutos- tai korjaustoimenpiteiden takia, tai kun liitämme verkostoon uusien asiakkaidemme kiinteistöjä. Jakelukeskeytykset ovat yleensä lyhytaikaisia, ja niiden aikana lämmitys sekä lämmin käyttövesi eivät ole käytössä.

Äkilliset häiriötilanteet

Suunnittelemattomat jakelukeskeytykset johtuvat äkillisistä suunnittelemattomista häiriötilanteista. Niistä saat tietoa tältä sivulta sekä toimitusjohtajalta 0400 172 248 tai päivystäjältä 0400 150 648.

Toiminta lämpökatkon aikana

Hyödynnä nämä käytännölliset vinkit, jos lämmön jakelussa on katkoksia:

- Laita ilmastointi pois päältä.
- Vältä mahdollisuuksien mukaan tuuletusta ja liesituulettimen tai vastaavien laitteiden käyttöä.
- Tarkista laitteet, jotka voivat talviaikaan jäätyä, kuten vesimittari. Turvaa näiden laitteiden lämmönsaanti mahdollisuuksien mukaan esimerkiksi lisälämmittimellä, ohjaamalla lämmintä ilmaa tilaan muista huoneista.
- Kun katkos on päättynyt, tarkista, että kaikki laitteet alkavat toimia moitteettomasti.
- Mikäli havaitset kaukolämmön toimitushäiriön, voit ilmoittaa siitä toimitusjohtajalle 0400 172 248 tai päivystäjälle 0400 150 648.

Takaisin ylös